reklama

Kto je kto alebo hlavne, že krúžkujeme...

Na Slovensku je nálada pred predčasnými voľbami veľmi podobná tej, ktorá tu bola pred pár rokmi, keď Bratislavu /a možno aj iné mestá/ obsypali billboardy s tvárami politikov, ktoré sa skrývali za masky svojich rivalov. Napríklad Bugár mal masku Slotu a podobne. Všetko bolo “dokonané” heslom "Volič voľ!", ak sa nemýlim. Prečo to tu vyťahujem? Súčasná situácia plne dáva za pravdu týmto billboardom. Nejdem hľadať kto bol kto, skôr sa chcem zamerať na nechutný pakt, kde naozaj nikto nevie kto je kto. Na Facebooku som našiel skupinku, ktorá si hovorí "Koho krúžkovať". Nemá ani veľa fanúšikov, ale niečo mi na tejto “nezávislej poradnej platforme” vadilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

http://aktualne.atlas.sk/facebook-chce-radit-koho-mate-kruzkovat-vo-volbach/slovensko/politika/

Ak som si dal pár vecí dohromady a myslím, že správne, tak mi vyšlo, že za týmto projektom stojí pán Beblavý, čo by nebolo nič zvláštne, ani to, že sa k tomu nemieni priznať. Tak som na nástenku napísal príspevok, kde som na to, že za tým zrejme stojí podľa mňa pán Beblavý upozornil. Do minúty bol môj príspevok preč a naviac mám okamžitý zákaz prispievať na nástenku, alebo komentovať príspevky. Tak som poprosil kolegu, aby sa pozrel, či zrušili komentovanie všetkým, alebo iba mne. Čo myslíte? Samozrejme, že iba mne! Tak kolega napísal na nástenku niečo v zmysle: “Tak sme sa nemýlili, je to pán Beblavý, ale s kým? Toto by sám nedal?”. Keďže to už bola večerná hodina, príspevok zmizol za pár minút a rovnako bez možnosti prispievať a komentovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie je Vám to podozrivé?! Mne je to jasné, a tento príbeh ma iba utvrdzuje v tom, že som sa nemýlil! Za týmto projektom zrejme bude pán Beblavý, lebo prečo by inak okamžite zmizli tie príspevky a my sme viac nemohli na nástenku reagovať? Spočítajte si to! Prečo pánovi Beblavému tak strašne vadí, že by sa vedelo o jeho pôsobení v tomto projekte? Podľa mňa je tento projekt dielom nielen pána Beblavého, ale aj niekoho iného. Pôjde pravdepodobne o pochybný “kamarátšaft” s konkurenčnou stranou. Totiž ak by to bol projekt iba členov SDKÚ, mohli by sa k tomu priznať. Takto to ale pán Beblavý zrejme musí zatĺkať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žeby sa pán Beblavý na svojej stránke týmto projektom nepriamo chválil, keďže je možno jeho autorom? :)

http://www.beblavy.sk/2012/02/media-facebook-chce-radit-koho-mate-kruzkovat-vo-volbach/

A žeby za tým bola aj SaS a konkrétni pán ktorí sa objavuje aj na stránke o krúžkovaní na facebooku aj v diskusii?

http://www.facebook.com/notes/koho-kr%C3%BA%C5%BEkova%C5%A5/kto-s%C3%BA-spr%C3%A1vni-kandid%C3%A1ti-v-kdh-sdk%C3%BA-sas-a-moste-maj%C3%BA-%C4%8Dist%C3%A9-ruky-a-v%C3%BDsledky/177125389056916

Citujem zo stránky Koho krúžkovať na Facebooku:

“Akých ľudí nájdeme v každej pravicovej strane. Konkrétne odporúčame krúžkovať:
KDH: 3. Lipšic, 8. Žitňanská, 10. Procházka, 22. Žilinka
SDKÚ: 3. Žitňanská, 20. Beblavý, 30. Kolíková, 49. Mečiar
SaS: 8. Blahová, 9. Poliačik, 10. Krnáč, 17. Galanda
Most: 10. Hrnčiar, 13. Šebej, 29. Kosová (v Moste sme, bohužiaľ, štyroch spravodlivých nenašli) :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Kto sme a prečo sme anonymní? Sme skupinka novinárov a mimovládkarov, ktorí dlhé roky pozorujú slovenských politikov. Nemôžeme vystupovať pod svojimi menami, ale samotné mená, ktoré odporúčame, sú zárukou čistých úmyslov.”

To Vám tak verím a najmä keď z čistého srdca propagujete Vašu aktivitu na Facebooku platenou reklamou!

Koho by som logicky vylúčil? Pána Lipšica a pani Žitňaskú z KDH, pani Žitňanskú z SDKÚ. Títo to podľa mňa, ako sa hovorí, “nemajú potrebu”. Zostáva nám veľa mien na to aby sme spoľahlivo určili kto je spojencom pána Beblavého. Ja osobne si myslím, že je to niekto z SaS a niekto z KDH. A utvrdzuje ma v tom aj to utajovanie. Stranu SaS má zo súčasnej koalície najviac v zuboch práve SDKÚ, ktorí majú zase v zuboch KDH. A keby sa na to prišlo bol by to zlý signál k voličom. Konkrétne si myslím, že je to pán Poliačik z SaS a pán Procházka z KDH. Vzájomne si treba nahrávať hlasy ako alternatívu. Ak sa nevyberie jeden, vyberie sa druhý. Hlavné, že to zostane v “rodine”.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skupinka "náhodne pozvaných" hostí, ktorých mená sa nápadne opakujú ma utvrdzuje v tom, že mám pravdu. Pozrite sami: http://www.zastupitelstvo.sk/DISKUSIA-BIH.html?aid=3375

Koho vlastne volíme a čo o tých ľuďoch vieme? Kto je kto a kto má koho masku, aby nás oklamal?! A my voliči, ktorí sme dostali “poukážku na krúžkovanie” si dobre rozmyslime, kto je zárukou čoho...

A neplatí tu české príslovie, “Kto lže, ten taky krade”? Ale Vy, pán Beblavý, pracujete pre nás a nekradnete, však?

Martin  Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen fabriky na nápady. Zoznam autorových rubrík:  InternetSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu